Moderní učitel - pedagogické kurzy pro učitele základních a středních škol Libereckého kraje
Projekt vede k vytvoření, k akreditaci a realizaci krátkodobých inovativně pedagogických kurzů DVPP podporujících rozvoj dovedností a kompetencí učitelů potřebných k realizaci kurikulární reformy-minim.20 kurzů bohatě předmětově zaměřených (viz příloha). Cílovou skupinou jsou učitelé prvního a druhého stupně ZŠ, ale i učitelé SŠ v Libereckém kraji. Projekt vede k podpoře učitelů využívajících moderních vyučovacích strategií a k výměně jejich odborných zkušeností. V rámci téměř tříletého projektu bude vzděláno 300 pedagogů LK. Projekt je určen učitelům cizích jazyků, českého jazyka, učitelům prvního stupně, výtvarné a hudební výchovy, dějepisu, občanské výchovy, ale i matematiky či zeměpisu. Vedle hlavního výstupu projektu - proškolení pedagogů Libereckého kraje, budou vytvořeny rovněž moderní didaktické výukové materiály, e-learningové materiály, videomateriály s jejichž projektováním a vytvářením se pedagogové aktivně seznámí, aby je mohli nejen využívat, ale i sami vytvářet.
Registrační číslo
CZ.1.07/1.3.03/02.0021Číslo a název prioritní osy
7.1 Počáteční vzděláváníNázev OP
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnostNázev výzvy
Liberecký kraj - Výzva č. 2 pro GP - oblast podpory 1.3Číslo a název oblasti podpory
1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízeníObdobí řešení projektu
1.9.2009 - 31.1.2012Řešitel projektu
Technická univerzita v LiberciŘešitelský tým
Hlavní koordinátor Doc.PhDr.Tomáš Kasper, Ph.D.
Odborný koordinátor BcA. Ivana Honsnejmanová
Finančí manažer a administrátor: Ing. Daniela Brzezinová
Sekretariát: Adriana Konečná
Publicita: PhDr.Dana Kasperová, Ph.D.
Hlavní zodpovědná osoba na FP TUL
doc. PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D.Zodpovědné pracoviště řešitele/partnera
Katedra pedagogiky a psychologie na FP TULRozpočet projektu
6 567 647,20 KčCíle projektu
Cílem projektu je vytvoření, akreditování a realizace krátkodobých kurzů dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, které povedou k naplňování cílů kurikulární reformy. Kurzy jsou mezipředmětového charakteru a pokrývají většinu vzdělávacích oblastí a průřezových témat. Celkem bude proškoleno 300 učitelů LK. Kurzy se zaměřují jak na inovace didaktické, tak i obsahové.